Łotr

Hejka 🐎
    W tym poście opowiem wam o wyjątkowym dla mnie koniu. Nazywa się Łotr, jest gniadym wałachem o lśniącej, czarnej grzywie. Jest to konik rasy małopolskiej i ma 14 lat. Jego mama miała na imię Łasa Shag, a jego bracia to Łasy, Łubin oraz Łazar. Mieszka w boksie obok Bartka (Miro).💓
     Zaczęłam na nim jeździć ok. rok temu i staram się robić to jak najlepiej. Zaczęłam teraz skakać tylko jest jeden minus. Niestety Łotr nie ma wrodzonego talentu do skoków i nie sprawia mu to przyjemności. Gdy chcę skakać to muszę jeździć na kimś innym, ale i tak staram się jeździć na nim jak najczęściej. Zaczęła niedawno pracować z nim nad akceptowaniem mnie, podczas gdy jestem w jego boksie. Ale o tym napisze wam w następnym poście.💕
     Nigdy nie zamienię go na żadnego innego konia.💕/Ola

Komentarze

Popularne posty